رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
موضوع تحقیق :
رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئویی
فایل : ورد و پی دی اف
33صفحه
قیمت : 6000 تومان
..................................................
قسمتی از فایل:
مقدمه:
امروزه با روند رو به کاهش جوانان و پیر شدن جمعیت، انتظار می رود سن مشتریانی که با عروسک ها بازی می کنند بین 100-0 تغییر کند. اسباب بازی های بسیار شیک برای جذب کارمندانی که بین 40-30 سال و یا حتی بیشتر از 50 سال سن دارند، طراحی شده است.به نظر می رسد اگر بزرگسالان، مشتریان هدف صنایع اسباب بازی نباشند این صنعت نمی تواند به بقا خود ادامه دهد. لذا این صنایع باید دریابند که بزرگسالان چه می خواهند سپس خواسته های درونی آنها را برآورده سازند. این شرایط به طور مشابه برای بازی های ویدئویی نیز صدق می کند. براساس توزیع جمعیت افرادی که در آمریکا از بازی های ویدئویی استفاده می کنند در سال 2006، سن گروه مصرف کنندگان بین 18 تا 49 سال بوده که بیش از 44 درصد از کل فروش این بازی را به خود اختصاص می داده. با این وجود ، اخیراً گروه های سنی زیر 18 سال و بالای 49 سال نیز بطور فزاینده ای به این بازی ها رو آورده اند. صنایع اسباب بازی سازی و تولید بازی های ویدئویی رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند.بسیاری از اسباب بازی ها و بازی های ویدئویی، برگرفته از فرمت کارتون ها و فیلم های انیمیشن هستند و ژاپن نماینده اصلی این صنعت است. ژاپن بخش وسیعی از تولیدات خود در این صنعت را به تایوان صادر می کند به طوری که در سال 2006 رتبه دوم در واردات اسباب بازی به تایوان را به خود اختصاص داد.
واضح است که هویت نام تجاری نقش کلیدی را در موفقیت آن ایفا می کند. هویت نام تجاری منجر به درک آن و ایجاد یک رابطه قوی میان مشتری و آن نام تجاری می شود.هویت نام تجاری باید طوری ساخته شود که برای طولانی مدت و بطور سازگار باقی بماند.علاوه بر این باید از دیگر نام های تجاری متمایز باشد و خواسته های مشتری را بر آورده سازد.
از این رو مشتریان اسباب بازی ها و بازی های ویدئویی مانند مبلغان صوتی نام تجاری آنها هستند و به مبنای نظر تامین کنندگان برای ایجاد هویت نام تجاری تبدیل شده اند. با داشتن یک هویت ویژه برای نام تجاری مشتریان با صفات شخصی متفاوتی جذب آن می شوند و عملکرد آن بهبود خواهد یافت. علاوه بر این شرکت می تواند رابطه خوبی را به واسطه نام تجاری خود با مشتریانش برقرار کند. از آنجایی که نام های تجاری هویت خاص خود را دارند ممکن است مشتریان با آنها مانند موجودات واقعی رفتار کنند. در این مورد مصرف کنندگان از نام های تجاری انتظار دارند که کلمات،نگرش ها رفتار یا افکار خاص خود را داشته باشند و ویژگی های شخصی مورد انتظار آنها را بر آورده سازند.
ممکن است که مصرف کنندگان به نام های تجاری و کالاهایی گرایش داشته باشند که با ویژگی های شخصی آنها انطباق دارد، از سوی دیگر هدف تمام فعالیت های بازاریابی این است که مصرف کنندگان هویت نام تجاری آنها را باور داشته و بشناسند، و بتوانند برای ایجاد وفاداری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری روابط میان مصرف کننده و نام تجاری را تقویت کنند.در طی سال های اخیر، هویت نام تجاری به طور گسترده ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. این بررسی ها بر برخی محصولات و نام های تجاری خاص تأکید داشته اند از جمله کالاهای با دوام،کالاهای مصرفی،کالاهای لوکس و سرگرمی و از این قبیل . با این حال تنها برخی از نام های تجاری مربوط به اسباب بازی و بازی های ویدئویی به عنوان هدف تحقیقات بازاریابی درخوره هویت نام تجاری واقع شده اند.
سایر محصولات :
رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
رابطه میان ویژگی های...
دانلود مقاله عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری و مالی در سازمانهای دولتیword 27 صفحهدانلود مقاله عوامل سازمانی...
دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرقدانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر...
دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرقدانلود کارآفرینی شرکت...
دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرقدانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش...
پروژه کنفرانس ستون های سنگیپروژه کنفرانس ستون های سنگی...
هفتهنامه نیوزویک Newsweek_June_3_2016_USAهفتهنامه نیوزویک Newsweek_June_3_2016_USA...
دانلود کتاب حسابرسی و مفاهیم آنword 60 صفحهدانلود کتاب حسابرسی و مفاهیم آنword...
هفتهنامه نیوزویک Newsweek_June_3_2016_EUهفتهنامه نیوزویک Newsweek_June_3_2016_EU...
کارآفرینی پرورش گل و گیاهان زینتی قاصدک.کارآفرینی پرورش گل و گیاهان...
کارآفرینی پرورش گل و گیاهان زینتی قاصدک.کارآفرینی پرورش گل...
کارآفرینی پرورش گل و گیاهان زینتی قاصدک.کارآفرینی پرورش گل و گیاهان زینتی...
دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرقدانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش...
دانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر شرقدانلود کارآفرینی شرکت بیمه ای پوشش گر...
کارآفرینی پرورش شتر مرغ.کارآفرینی پرورش شتر مرغ....
کارآفرینی پرورش شتر مرغ.کارآفرینی پرورش شتر مرغ....
کارآفرینی پرورش شتر مرغ.کارآفرینی پرورش شتر مرغ....
هفتهنامه نیوزویک Newsweek_July_15_2016_USAهفتهنامه نیوزویک Newsweek_July_15_2016_USA...
دانلود کارآفرینی شرکت کامپیوتردانلود کارآفرینی شرکت کامپیوتر...
دانلود کارآفرینی شرکت کامپیوتردانلود کارآفرینی شرکت کامپیوتر...
دانلود فایل طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانیدانلود فایل طرح ایجاد...
دانلود فایل طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانیدانلود فایل طرح...
دانلود فایل طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانیدانلود فایل طرح ایجاد مکانهای اطلاع...
پروژه کنفرانس خاک های نرمپروژه کنفرانس خاک های...
کارآفرینی آموزشگاه موسیقی.کارآفرینی آموزشگاه موسیقی....
کارآفرینی آموزشگاه موسیقی.کارآفرینی آموزشگاه موسیقی....
کارآفرینی آموزشگاه موسیقی.کارآفرینی آموزشگاه موسیقی....
دانلود مقاله تاثیر سیستم مدیریتی بر مدیریت حسابداریword20 صفحهدانلود مقاله تاثیر سیستم مدیریتی بر مدیریت...
دانلود فایل طرح احداث نهالستاندانلود فایل طرح احداث نهالستان...
دانلود فایل طرح احداث نهالستاندانلود فایل طرح احداث نهالستان...
دانلود فایل طرح احداث نهالستاندانلود فایل طرح احداث...
دانلود کارآفرینی آجر ماشینیدانلود کارآفرینی آجر...
دانلود کارآفرینی آجر ماشینیدانلود کارآفرینی آجر...
دانلود کارآفرینی آجر ماشینیدانلود کارآفرینی آجر ماشینی...
کارآفرینی احداث مرغداری گوشتی.کارآفرینی احداث مرغداری گوشتی....
کارآفرینی احداث مرغداری گوشتی.کارآفرینی احداث مرغداری گوشتی....
کارآفرینی احداث مرغداری گوشتی.کارآفرینی احداث مرغداری...
دانلود فایل طرح توجیهی و کارآفرینی احداث گلخانهدانلود فایل طرح توجیهی و کارآفرینی...
دانلود فایل طرح توجیهی و کارآفرینی احداث گلخانهدانلود فایل طرح توجیهی و کارآفرینی...
دانلود فایل طرح توجیهی و کارآفرینی احداث گلخانهدانلود فایل طرح...
کارآفرینی تولید آرد ستاره.کارآفرینی تولید آرد ستاره....
کارآفرینی تولید آرد ستاره.کارآفرینی تولید آرد ستاره....
کارآفرینی تولید آرد ستاره.کارآفرینی تولید آرد ستاره....
دانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی حلقوی پودی و تاریدانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی...
دانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی حلقوی پودی و تاریدانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی...
هفتهنامه نیوزویک Newsweek_July_15_2016_EUهفتهنامه نیوزویک Newsweek_July_15_2016_EU...
دانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی حلقوی پودی و تاریدانلود کارآفرینی کارگاه بافندگی حلقوی...
دانلود فایل طرح احداث شرکت ماکارونیدانلود فایل طرح احداث شرکت...
دانلود فایل طرح احداث شرکت ماکارونیدانلود فایل طرح احداث شرکت ماکارونی...
دانلود فایل طرح احداث شرکت ماکارونیدانلود فایل طرح...
تاثیر بسته بندی بر رفتار مصرف کنندهتوضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت موزه لوور فرانسه
تاثیر تکنولوژی اطلاعات برمدیریت مجموعه
بروشور جمهوری آلبانی
تاثیر دنیای مجازی بر روابط زناشویی
تقسیم بندی ارزشیابی آموزشی
فوریتهای ترومای اورژانس
بیماری فاسیولا هپاتیکا
پاورپوینت آتشنشانی
چگونگی مدیریت و فرماندهی
تاریخچه اتاق فکر
زندگینامه امام هادی(ع)
زندگینامه ام حسن عسگری(ع)
زندگی نامه حضرت مهدی(عج)
بررسی اثر عوامل موثر بر فرایند اکستروژون مقاطع پیچیده چند حفره ای به روش اجزای محدود
اهمیت نماز در نظر ائمه
تاثیر عرفانهای کاذب در اسلام
سلاحهای هوشمند
پاورپوینت ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)
نمونه نامه, تقدیر از کارمند نمونه
نمونه نامه, تقدیر نامه روز کارگر
صلح
نیروهای وارد بر هواپیما چگونگی به حرکت درآمدن هواپیما
تاریخچه اسلام در ایران
عید نوروز در آیات و روایات
آثار روحی و روانی ایمان در قرآن
علامه مجلسی (محمد باقر مجلسی)
خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در سازمان
تکامل انسان
بررسی تفاوت دیه زن و مرد از نظر قانون و فقه
تقدتر نامه دانشاموزان در مسابقات
پاورپوینت عید نوروز به زبان انگلیسی و فارسی
پاورپوینت عملیات بیت المقدس
فرماندهی از دیدگاه مقام معظم رهبری
نمونه استشهاد نامه های محلی
پاورپوینت, حفاظت گفتار
نمونه استشهاد نامه های محلی
نمونه نامه تقدیر و تشکر
نمونه نامه پیام تبریک
پاورپوینت عید نوروز به زبان انگلیسی و فارسی
تغذیه در دوران بارداری
کلمات کلیدی :ابطه میان ویژگی مصف کننده هویت نام تجای آنها صنایع اسباب بازی نام تجای هویت نام بازی های اسباب بازی های ویدئویی نام های اسباب ویدئویی کنندگان ویژگی مشتیان داشته کننده وفادای ایجاد انتظا
- ۹۶/۰۷/۲۴